Σε ετήσιο κόμβο ανταλλαγής ιδεών, καινοτομίας και τεχνολογίας, καθώς και νέων προϊόντων και υπηρεσιών για τον πρωτογενή τομέα έχει εξελιχθεί η 29η έκθεση Agrotica, η οποία πραγματοποιήθηκε, μετά από διετή απουσία λόγω κορονοϊού, στις 20-23 Οκτωβρίου 2022 στη Θεσσαλονίκη.
Πλήθος αγροτών – και όχι μόνο – από την Ελλάδα, τα Βαλκάνια αλλά και την Ν.Α. Ευρώπη πέρασαν τις πύλες του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου HELEXPO για να δουν από κοντά τις λύσεις και τις προτάσεις που παρουσίασαν στο σύνολό τους οι μεγάλες βιομηχανίες και επιχειρήσεις που εκπροσωπούν τις νέες τεχνολογίες και όλες τις τελευταίες εξελίξεις σε μηχανήματα, εφόδια και εξοπλισμούς για τον αγροδιατροφικό τομέα – απόδειξη ότι ο κλάδος διψά για ενημέρωση και ουσιαστικές εμπορικές επαφές στα πλαίσια της 29ης Διεθνούς Έκθεσης Γεωργικών Μηχανημάτων, Εξοπλισμού και Εφοδίων.
Το OliveUp δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτήν την εκδήλωση: Μέσα από τη συμμετοχή της NEUROPUBLIC, του συντονιστή φορέα του OliveUp, το OliveUp βρέθηκε στην έκθεση. Μέλη της ομάδας της NEUROPUBLIC ενημέρωναν τους επισκέπτες για το έργο και τις δράσεις του, ενώ το διαθέσιμο έντυπο προωθητικό υλικό όπως το ενημερωτικό φυλλάδιο διανεμήθηκε σε μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Σημαντικό ρόλο έπαιξε το roll-up banner που ήταν τοποθετημένο σε κεντρικό σημείο του Περιπτέρου της NEUROPUBLIC, το οποίο με έντομα χρώματα και φωτογραφίες τραβούσε την προσοχή των επισκεπτών από μακρυά.
Και στο περίπτερο της Αειφορικής Α.Ε., φορέα της κοινοπραξίας του OliveUp που επίσης συμμετείχε με δικό της περίπτερο στην Agrotica 2022, το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν αυξημένο σχετικά με το έργο, με τους επισκέπτες να ενημερώνονται από τους ανθρώπους της εταιρείας αλλά και από το έντυπο υλικό που ήταν διαθέσιμο στο χώρo.
Όπως ήταν αναμενόμενο λόγω του αντικειμένου του έργου, μεγάλος αριθμός επισκεπτών της έκθεσης έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το OliveUp – ιδιαίτερα παραγωγοί ελιάς από την ευρύτερη περιοχή. Έτσι, παρότι το έργο υλοποιείται στην Στερεά Ελλάδα, παραγωγοί ελιάς από τη Θεσσαλονίκη, τη Χαλκιδική και άλλες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας και Β. Ελλάδας γενοικότερα, έδειξαν ενδιαφέρον για το προωθητικό υλικό του έργου και ζήτησαν περισσότερες πληροφορίες για το πώς η καλλιέργειά τους μπορεί να ωφεληθεί από την ευφυή γεωργία καθώς και να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους στις εγχώριες και διεθνείς αγορές.